Medlemsportal

Sådan får du adgang til Skole og Forældres medlemsportal

Skoler, der er medlem af Skole og Forældre, retter deres medlemsoplysninger i medlemsportalen. Hver medlemsskole har en retteansvarlig, som logger ind med mailadresse og adgangskode.

Link til medlemsportalen: https://portal.skole-foraeldre.dk/

Her følger en lille kvik-guide:

  • Når du har indtastet mailadressen vælger du FORTSÆT
  • I næste billede taster du din adgangskode efterfulgt af klik på LOG IND
  • Har du glem adgangskoden, klikker du GLEMT ADGANGSKODE og en ny sendes til den indtastede mailadresse, som du så kan logge ind med.

Sådan opdaterer du skolens oplysninger:

Gå til fanen ”Info” hvor du kan ændre skolens elevtal, EAN nummer, skolenummer, specialskole/specialklasser, samt forskudt valg til skolebestyrelsen kan oplyses.
 
Sådan opdaterer du skolebestyrelsesmedlemmerne:

Under fanen ”Roller” kan du se, hvilke skolebestyrelsesmedlemmer, der er registreret, hvilken rolle de har og om de modtager magasinet Skolebørn.

På knappen ”Rediger” kan du sætte slutdato på udtrådte skolebestyrelsesmedlemmer og ændre rolle på eksisterende medlem.

På knappen ”Opret rolle” kan du nu oprette de nye skolebestyrelsesmedlemmer.

 

ÆNDRING af e-mailadresser og/eller navn er ikke muligt for dig. Du bedes i stedet sende en e-mail til post@skole-foraeldre.dk om disse ændringer, så retter vi dem.

Har du spørgsmål til ovenstående er du velkommen til at skrive til post@skole-foraeldre.dk eller kontakte os tidsrummet 9 - 14 på telefon 3326 1721 - tryk 3.

Senest opdateret den 24. November 2021 af editor